توی ایران یا باز نمیشه یا اگه باز بشه دیگه بسته نمیشه 😂😂😂

توی ایران یا باز نمیشه یا اگه باز بشه دیگه بسته نمیشه 😂😂😂😂😂😂
دیدگاه ها (۱)

مگه داریم 😨😨😨😨😨😨

😂😂😂😂😂😂

مدادتراش قرن بیستم 👍👍👍👍😎😎😎😎

😨😨😨😨😨😨

ولی بیست سال دیگه اگه نمیرفت از ایران مجبور میشد توی زندان ا...

دیگه درِ قلبم باز نمیشه🙂🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط