دارم فشار میخورم من چرا اونجا نبودممممم😭😭

دارم فشار میخورم من چرا اونجا نبودممممم😭😭
دیدگاه ها (۱)

خودتم بعدا میفهمی چی گفتن ننم جانی کن بده بره😂🤙

استغفرالله 🛐🤧

پیج دوم✨️:@sana_book

برو نماز بخون توبه کن😔

من هنوزم دارم سرش فشار میخورم 😃💔

خب دوباره ویسگون دایرکتارو به فنا داد و من قشنگ دارم حرص میخ...

دوستان تبریک بگید پیج تیک تاک زدمالبته تو گذاشتن پروفایل دار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط