حوصلم سر رفته بود و از طرفی هم این آهنگ رو خیلی دوست داشت

حوصلم سر رفته بود و از طرفی هم این آهنگ رو خیلی دوست داشتم پس اومدم خوندمش
نظرتون چیه؟ خودم که فکر میکنم بد شده
اد استوری؟ خوشحالم می‌کنه❤️
دیدگاه ها (۰)

امممم این رو خودم دوبله کردم نظرتون چیه؟ امیدوارم دوسش داشته...

میسان رز سیاه BR

ارت جدید از ایمیاین مدل موش رو خیلی دوست دارم نظر شما چیه🤭را...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط