منم و حسرت اون شب..که نگفتم تو بمون!

منم و حسرت اون شب..که نگفتم تو بمون!
دیدگاه ها (۵)

پادشاه تاجشو فراموش کرد..!

forget about your boyfriend..

آسمونم بی ستاره..

بازم برمیگردم بت(؛

منم و حسرت اون شب که نگفتم تو بمون

منم و حسرت اون شب که نگفتم تو بمون ...(:⛓🔗

منم حسرت اون شب....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط