از تاریکی چیزی میسازم که شبیه اونو کسی ندیده
از تاریکی چیزی میسازم که شبیه اونو کسی ندیده
تاریکی از آن من است....
تاریکی از آن من است....
- ۲.۶k
- ۲۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط