این رو برای همتون آرزو میکنم...."😭

این رو برای همتون آرزو میکنم...."😭
دیدگاه ها (۴)

منطق آدم های آزرده از دنیا....."🖤

خط قرمز من درمورد این موضوع باهاتون تعارف ندارممممم.🤭

چندین جمله با منطقی که خوانواده ها درک نمیکنن ..."

امید وارم همچین روزی برسه ....."عاشقان تنتاسیون علام حضور کن...

یه گوان شیک برای همتون ارزو میکنم 🙏🏼

این صحنه رو برای همه ی گنشین پلیرا ارزو میکنم🥹🌙🫂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط