یه داوش هم نداشتیم باش دعوا کنیم😄🖤

یه داوش هم نداشتیم باش دعوا کنیم😄🖤
دیدگاه ها (۳)

I'm sorry 🥺😂

اقا مح حوصله م سر رفته بیمولا😐

I know (;

یع ترفند برای دوستان اوتاکو...من برم موهامو یه چخ بدم ..🚶🏻‍♀...

جکس داوش ببخشید زدم به دیوار اتاقم

اون آدمی باش که مطمئن باشم بعد از دعوا ترکم نمیکنه :))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط