هستی سپاسی رو دیدی؟ 😏

هستی سپاسی رو دیدی؟ 😏
آرامش صدای خواننده رو داری؟ 🥹
دیدگاه ها (۷)

پست جدید دادا حامیمکپشن :در ضمن ، بدیهی‌ست که کنسرت‌های ۱۷ ،...

کامنت زیر پست خودش که پین کرده

😔😔تنها چیزی میاد توی ذهنم:حاجی حال یه ایران بده:)

#درخواستیآره منم یه روزی اینجوری بودم:)

استوری هستی سپاسی

دینا

_اه صدای اینم خیلی بده+دنبال کاوریست با چه روزی هستی مگه؟ _ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط