بعد حالا یسری اسگل میان میگن بی تی اس فن کنسله بیااااااا

بعد حالا یسری اسگل میان میگن بی تی اس فن کنسله بیاااااااا برو تو .....
داداش ماعم از خدامون نیست عاشق و شیفته چش ابروت نیستیما
با اون صدای دیپتم تو نخونی سنگین ترییی
دیدگاه ها (۰)

مردم استعداد دارن منم استعداد دارم

چقد بهش می خوره آهنگه

خب دوستان میخوام خودمو معرفی کنم😎اسم بنده ارمیتا هست💅لقب خاص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط