تو این شرایط چیکار میکردین

تو این شرایط چیکار میکردین
بگین دیگه
دیدگاه ها (۳۰)

به به بچگیم به...... رفت

اوووو

روانیا

...........

یکی : تو دوران قطعی نت چطور تحمل کردین ؟من : روانی شده بودم

بچها بگین دیگه چی بزارم؟ تو کامنتا بهم بگین

♀️☯️هر درخواستی داشتین اینجا بگین تو پست دیگه بگین نمی‌بینم☯...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط