بیهوده نخور غصه این دار فنا را ، دریاب همین لحظه کوتاه بقا را ۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
و سکوت پاسخ قشنگی ست ۰
دیدگاه ها (۰)

بنام خد ا یی که قیمت دیدار ش ، گذشتن از تاریکی ها ست ۰

// و در نهایت تو بمان برای من //

و خدا یا : فقط تو ماندگار واقعی هستی ۰

دوستت دارم به احترام کسی که تو را آفرید

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

خدا که باشد ، هر معجزه ای رخ می دهد

« از میان همه تنها تو را می خواهم »

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط