⁦₍₍ ◝( ゚∀ ゚ )◟ ⁾⁾⁩

⁦₍₍ ◝( ゚∀ ゚ )◟ ⁾⁾⁩
دیدگاه ها (۰)

حالا منی که دخترم چطوری به تو بگم که دوسد دارم؟... .خب دوستت...

راستشو بخوام بگم دوست خوب تماممممم ماجراستـــ⁦👩‍❤️‍👩⁩

⁦⁦(•ө•)♡⁩

اینم به مناسبت 32 پستمون:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط