دقیقا خودم

دقیقا خودم
با اینکه درونگرا نیستم
دیدگاه ها (۶)

ولی ما آینده ی باجی‌سان رو ندیدیم😭😭😭😭

الهی بچم🥲🥲

آخرشم جواب درست رو پیدا نمی کنیم...

من درونگرا نیستم؛/(&-#•:*'"@_

ادیت خودم🤗درونگرا ها تائید میکنین؟

ساخت خودم #خدا #ایران #gta #بازی #ویسگون #زندگی #دهه۸۰ #کارت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط