منی که از صبح شنبه خیلی متنفرم🗿☠️

منی که از صبح شنبه خیلی متنفرم🗿☠️
دیدگاه ها (۱۵)

تو تلاش کن حتما میتونی:))#انگیزشی #موفقیت#تلاش

بلی متاسفانه من همه ش آهنگ جیسو رو میزارم میرقصم🗿😂👌🏻

آینه توالت نباشیم لطفا🗿👌🏻

وقتی خیلی عصبانی هستی😂🗿

از شنبه ها متنفرم😑💔

نام اثر: صبح شنبه

ازت متنفرم کلمه ی خیلی سنگینیه🙁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط