خدایا منو ببر چون اگه نبردیم دیگه واسم ارزشی نداری

خدایا منو ببر چون اگه نبردیم دیگه واسم ارزشی نداری
دیدگاه ها (۱)

امروز بسلامتیت میخورم دلبر😔

خستم دیگه😭😭

بابامو نمیخورم...چون اگه بخورم دیگه کسی واسم نت نمیگیره 🤣

کله صورتی من کجاس؟پروف منو خیلی ها گذاشتن نظرت چیه یکی از ای...

ام میگم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط