ما چقدر ساده بودیم

دیدگاه ها (۰)

من دختریم که به گاگا گفتن تبدیل شدم

کیوت بودن این دو کاپل

اسم سریال:تاج بی نقص

ولی این سریال کاش زود تر پخشش کامل بشهه

چقدر قدر نشناس بودیم😭💔#شهید_خدمت

و چقدر جان سخت‌تر از تصوراتمان بودیم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط