اکستو بلاک نکن که...

اکستو بلاک نکن که...
دیدگاه ها (۲)

ی نفر:چرا شیما رو اینقدر دوست داری؟مگه چیکار میکنه؟من:چون ده...

پول دربیار...

به ارواح احترام بزار...

چه صحنه ی زیباییییی

بعد این قضیه...اون کره خر منو بلاک کرد–بعدش اومد تو اتاق زد ...

ای خدا-بقیه آرت بلاک میشنولی من لایف بلاک شدم😨☝🏼💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط