می‌خوام یه قصری بسازم پنجره هاش آبی باشه

می‌خوام یه قصری بسازم پنجره هاش آبی باشه
دیدگاه ها (۲)

گذشته ها گذشته همین الانو عشقه.نباش به فکر فردا که دست سرنوش...

حتما بهتون توصیه میکنم هیچوقت....

بارون که میزنه.این آسمون منو دیوونه می‌کنه.

اوخیییی 🥺🥹

می خوام برگردم ویسگون😦ولی نه با محتوا mbti 😛نمی دونم پست ها ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط