« خیلی سخته از دنیا فقط خودتو داشته باشی»...(:

« خیلی سخته از دنیا فقط خودتو داشته باشی»...(:
دیدگاه ها (۷)

تنها کسی‌ که درک نشده می‌تونه دیگران رو بفهمه...💔

💔🥀

یه چیزایی تا ابد باهات میمونه،مثل بدترین حس تو بهترین سن...(...

💔🥀

وای این منممم😂😂😂

کجایی رفیق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط