بنازم غیرت غم را ک دمی تنهایم نگذاشت🗿💔

دیدگاه ها (۰)

بهت فک نمیکنه اما...🙂💔

آهای عشق قدیمی....🗿💔

ت همه وجود منی🙂💜

انقدر دوست دارم ک 🫂🚶🏻‍♀️

بنازم ب غیرت غم ک هیچ وقت تنهامون نمیزارع:)

هر روز دلم در غم تو زارتر استوز من دل بی‌رحم تو بیزارتر استب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط