تو مارو رنده کنی بی خاصیت؟

تو مارو رنده کنی بی خاصیت؟
بزرگتر از تو هم نتونست گوهی بخورن😏😌
دیدگاه ها (۴)

اوه لیلا لیلا

البته که ما آقامون پارس داره حامی جانم من 405و تو پارس می جا...

آخه دریفت تا دریفت داره مگه نه

آی آی ای آخ من خارتو .....

بزار هر گوهی دلشون میخواد بخورن 💋

هر گوهی میخوره میگه شوخی کردم تو ک.یر کی باشی با من شوخی کنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط