ولی من یکی رو دارم که دردام رو بهش بگم 🖤💜

ولی من یکی رو دارم که دردام رو بهش بگم 🖤💜
دیدگاه ها (۴)

بی احساس......دردام یکی دوتانیست....

رو مخمه دوست دارم بزنم تو دهنش بهش بگم چشم های کورت رو باز ک...

چه جوری بهش بگم دوستش دارم 💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط