نقض تفاهمنامه توسط امریکا حمله ی دیشب در سیریک...
حالا با این نقض اتش بس اصلاحاتی ها دیگه حرف از مذاکره نزنند..
#مرگ_بر_امریکا
#سرطان_اصلاحات
#مرگ_بر_اسراییل
🙏🇵🇸🇾🇪🇮🇶🇱🇧🇮🇷✌️
#مرگ_بر_امریکا
#سرطان_اصلاحات
#مرگ_بر_اسراییل
🙏🇵🇸🇾🇪🇮🇶🇱🇧🇮🇷✌️
- ۵۱۶
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط