دلشوره دارم یادِت بره منوُ .....

دلشوره دارم یادِت بره منوُ .....
یادِت بره چقد دوسِت داشتمُ .....:))
دیدگاه ها (۵)

میخوام بهت بگم تو مهربون ترین پسر دنيايى که برام حرفای قشنگ ...

اگه‌رفتم،قول‌بده‌ازلبات‌نره‌لبخند......:)

دلشوره دارم یادت بره منو🥺🥺

اونجایی فهمیدم چقد عاشقتم ک دلیلی برای دوست داشتنت نداشتم‌ و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط