وطنم‌زنده‌بمان،زخم‌ِتورا‌می‌بندیم ته‌این‌قصه‌ی‌غم،ازته‌دل

وطنم‌زنده‌بمان،زخم‌ِتورا‌می‌بندیم ته‌این‌قصه‌ی‌غم،ازته‌دل‌می‌خندیم🖤🕊️️ 🇦🇫
دیدگاه ها (۴)

همه میگن عشق تمام ماجراست... ولی من میگم رفیق تمام ماجراست.....

دل

ته این قصه لهم.......#کلیپ #کلیپ_غمگین #غمگین #غم #تنهایی

قاصدک سوز نفس را تو میدانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط