واقعا نمیفهمم چرا عذابی که میکشی رو نمیبینن فقط شکست و
واقعا نمیفهمم چرا عذابی که میکشی رو نمیبینن فقط شکست و عقب کشیدنت رو میبینن؟!😥😥😥
- ۱.۶k
- ۰۲ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط