خیلی وقت ابری پرپر مشده دل اسمون سبک تر نشده(:

خیلی وقت ابری پرپر مشده دل اسمون سبک تر نشده(:
دیدگاه ها (۰)

منم دنیای خودمو میسازم یه روزی و اون روز خیلی نزدیکه...🤟🤘🤙

سریال ونزدی فوق‌العاده است من که عاشقش شدم کاش فصل دومش هم ب...

عشق‌ تمامش‌ عذاب‌ است‌ اولش‌رنج‌اخرش‌عذاب...اگر‌خواهی‌جهان‌ک...

دریای‌غم‌ساحل‌ندارد ...^-^

اسمون رو خیلی دوست دارمممممممم

یه وقت هایی کوه هم دلش ابری میشه💔

خیلی وقت بود پست نذاشتم دلم گرفته کسی هست باهاش درد دل کنم؟☹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط