دروغگویی خوبیم نه؟!!

دروغگویی خوبیم نه؟!!
دیدگاه ها (۶)

دلم تنگشه کجاییی؟؟؟؟

ببخشید)))

یعنی گاه اینا نباشه کیدرامر نیستی 😂❤️‍🩹

مثل دیشب)))

تو میگی "دختر خوبیم"من میگم تو یه دروغگویی...

تو یه دروغگویی#جنلیسا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط