عصبانیت و آشوب در آنتن زنده شبکه ۱۲ اسرائیل

🚩 عصبانیت و آشوب در آنتن زنده شبکه ۱۲ اسرائیل از شکار نیروهای اسرائیلی توسط حزب‌الله!

▪️بنی‌گانتس از فرماندهان سابقه‌دار ارتش اسرائیل و اعضای فعلی اپوزیسیون رژیم‌صهیونیستی:

▪️نباید گفت نتانیاهو! باید گفت نتانیاهو الاغ!
آیا خبر ندارید که اعضای ارتش از مناطق مختلف اسرائیل در جنوب لبنان کشته می‌شوند!

▪️کشور در معرض فروپاشی است و شما به خاطر علاقه به نتانیاهو کور شده‌اید!
دیدگاه ها (۰)

ضربات ایران فقط دو سامانه تاد را در جهان باقی گذاشته

جامعه ای که میخواد به ظهور برسه

استاد محمود_شحات_انور

قیام لله در همه ی شرایط زندگی بشر کارساز است

🔴 عصبانیت و آشوب "بنی‌گانتس" در آنتن زنده شبکه ۱۲ اسرائیل از...

🚩 عصبانیت و آشوب در آنتن زنده شبکه ۱۲ اسرائیل از شکار نیروها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط