میخام حالتونو بگیرم😅

میخام حالتونو بگیرم😅
دیدگاه ها (۱۴)

بعد از سال ها پست گذاشتم🤣🤣

این ترند جدید عالیه

بچها من یهو فوران کلیپ کردم🤣🤣🤣

فقط یمیر توی باغ نیست کلا زهن بچه رو به چوخ داد 🤣🤣

سلام سلام خوبین؟🥰🥰🥰تو کامنت ها بگین حالتونو نگین قهل میتنم

از بین آدمهای دنیافقط وفقط کفایت کنیدبه اونایی که حالتونو خو...

هدفم از ساختن این کلیپ این بود که حالتونو خوب کنم🥹امیدوارم ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط