بزارید بره به درک‌………..

دیدگاه ها (۲)

😔

ولش کن بره🖤مخاطبی که تا ابد حسرت ماند...🖤..#غمگین #دپ

‌از قلب گذشته من دیگه حتی روحمم درد میکنه‌...-!🫠💔`

مرز بین عشق و نفرت خیلی باریکه یهو میبینی کسی که نمیذاشتی گر...

هیچکس رو سرزنش نکنید 🙂

و گاهی نعمت ها...

شکرگزاری امروزسپاسگزارم برای قدرتی که بعد از هر شکست در وجود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط