برام من که یه شب تو بازداشتگاه خوابیدم عادی شده😂

برام من که یه شب تو بازداشتگاه خوابیدم عادی شده😂
دیدگاه ها (۱)

بدون تو دارم میمیرم💔

عادی ترین چیزی که رفیقم ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه شب برام میفرسته=)

یه شب کاملا عادی در خاورمیانه 😂😂😁😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط