این خر:))

این خر:))
@parnyaaaaaaaaaaaa
دیدگاه ها (۲)

باشه،ولی این عادم>>>>@parnyaaaaaaaaaaaa

خدم:@parnyaaaaaaaaaaaa

منم ت رو دارم دیگ❤️‍🔥🥹@parnyaaaaaaaaaaaa

اون ماه من خورشید>>>>@parnyaaaaaaaaaaaa

خر بودن این بشر

خر پیش این جماعت مذاکره کننده پرفسوره تا اسم مذاکره میاد هنو...

خوده خَـرین. نه این که مثل خـرین!خر از شماها یاد گرفت خر شد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط