اصن امسال با ی کسایی همکلاسی شدم تو کل زمان حرف زدنم باها

اصن امسال با ی کسایی همکلاسی شدم تو کل زمان حرف زدنم باهاشون قیافم اینجوریهههه واییییییی منو نجات بدین
دیدگاه ها (۰)

چرا اصن دیگه اصن پیجم وث قبل نیست 🤠

مامان...میدونی چیه؟ازت خسته شدم!خسته شدم از اینکه من باید هم...

بچه ها ناراحتم....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط