این آخرین نبرده

این آخرین نبرده
پهلوی برمیگرده

#ایران #پلیس #یگان_ویژه #امنیت
دیدگاه ها (۰)

22بهمن تو راه است..

آخرش همه ما می‌میریم!

بسم‌الله‌القاصم‌الجبارین…

بالاخره خوشحالید یا عزادار؟

این اخرین نبردهپهلوی برمیگرده😂😂😂😂😂😂#سس_خرسی

اینجایی که میبینین مردمش سالهاست دارن میشنون این اخرین نبرده...

🥀🖤🇮🇷#وطن#وطن #ایران #رهبر #یگان_ویژه#پلیس #نیروی_انتظامی #یگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط