ﺑﻳ‌ﺗﻭ ﻫﻣ ﻣﻳﺷﻫ ﻭﻟﻳ ﻣﻧ ﻧﻣﻳﺧﻭاﻣ..:))
دیدگاه ها (۰)

تَکـ درَـخـتـِ مَنـ سُـختـ .... پَـ بـِزـار جَـنگَلــ بِـ گـ...

از وقتی رفتیـ... ◡̈

‌ﺑﺭﺩﻳ ﻗﻟﺑﻳﻭ ﻛﻫ ﻧﻣﻳ‌ﺑاﺧﺗ..=)‌

‌ ﻧﺳﺧِ ﻳﻫ ﭼﻳﺯﻳ ﻛﻫ ﺧﻭﺷﺣاﻟﻣ ﻛﻧﻫ!=)‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط