به تماشای تو یک عمره که عادت کردم

دیدگاه ها (۲)

پس از من یاد یک انسان همیشه با تو خواهد بود

نمدی کس وک تو جوان بیت

شیرینه سوزه

بی تو در خلوت شب ناله میکرد دل من

من که تا تونستم خوبی کردم... #اکسپلور #ویسگون #ویترین #ویدیو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط