♫♬♪♩

و در این اجرا ما کیم تهیونگــي رو داشتیم که شبیه شاهزاده ها شده بود
دیدگاه ها (۰)

کپشن

برای هممون موج آرمی بمب رو ارزو میکنم....♡

ᯓBOY

شاهزاده کیم🛐

꯭ب꯭꯭ا꯭꯭ن꯭꯭꯭و꯭ ꯭ا꯭꯭꯭م꯭꯭꯭ی꯭꯭ت꯭꯭ی꯭ ꯭ب꯭꯭ا꯭꯭ر꯭꯭و꯭꯭ل꯭ ꯭ج꯭꯭ذ꯭꯭ا꯭꯭ب꯭...

من هی میخوام مسخره نکنم، هی اینا نمیزارن!!آخه این چه عکسیه؟ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط