خبب عالی شدد مریض شدممم
خبب عالی شدد مریض شدممم
دارم تو تب میسوزم ، مث چی سردمه و بدنمم خیلیی درد میکنهه انگار استخونام داره میشکنه ، گلومم که نگممم ، سرمم اینقدر درد میکنه بزور چشامو باز نگه میدارم
دارم تو تب میسوزم ، مث چی سردمه و بدنمم خیلیی درد میکنهه انگار استخونام داره میشکنه ، گلومم که نگممم ، سرمم اینقدر درد میکنه بزور چشامو باز نگه میدارم
- ۳۱۵
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط