نمودی ما را

دیدگاه ها (۰)

من هر روزم اینجوریه

بعد تو نابود شدم و هیشکی نفهمید

انقدراززندگیم سیرم که همچین روزی روجشن میگیرم

آرام آرام آمدی و بر کویر دلم ریشه دواندی وبا باران محبتت زخم...

عطر و پودر کم بزنبی سر و سامانه باشآییعاشق پاک گر تو هستیدر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط