ازبعضی از حیوانات خوشم میاد

ولی از اسمش نبرها .خوش نمیاد هیچ چندش ام میشه
دیدگاه ها (۱)

اینو سوار نشدم وسوار هم نخواهم شد

از این خانومیه خوشم میاد اسمش اماعه

منم مثل جنی از هر کسی خوشم نمیاد پس سعی کن کسی باشی که ازش خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط