ویسگون باگ شده نمیتونم اعلان هاشو ببینم اگه کامنتی جواب ن

ویسگون باگ شده نمیتونم اعلان هاشو ببینم اگه کامنتی جواب ندادم بدونید که ویسگونم باگ شده
دیدگاه ها (۱۹)

اقا یه چیزی فهمیدم اینا شیپ رسمیه

توجیه بعدی = ماکی گوجو‌ بعدی= یوتاببینید چون یوتا میره تو بد...

دوزتان پی وی جواب ندادم بدونید ویسگون برام باگ داده الان میر...

ویسگونم لگ داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط