هيچوقت به هيچكس اين اطمينان رو نده كه هر كار هم بكنه
شما رو از دست نميده ..
.......................
دلگیری من
از نبود کسی نیست
دلگیری من از این بودن های تو خالی است
از این بودن هایی که
از هزاران نبودن ها بیشتر آتش
بر دلت می زند...
من عمری است از این تضاد ها دلگیرم...
.......................
دلگیری من
از نبود کسی نیست
دلگیری من از این بودن های تو خالی است
از این بودن هایی که
از هزاران نبودن ها بیشتر آتش
بر دلت می زند...
من عمری است از این تضاد ها دلگیرم...
- ۳۵۴
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط