بعضی وقتا

اتفاق‌هایی تو زندگی میفته
که هیچ کنترلی روش نداریم
اون موقع باید چکار کنیم؟
دیدگاه ها (۰)

وقتی

همیشه

می گفت

وقتی

اکانت قدیمیم که بن شد به نظرم حداقل همه یه بار بن شدن

آههه ... همیشه اتفاق میفته همین امروز صبح داشتن دعوا میکردن ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط