بچگیم⁦ಥ╭╮ಥ⁩

بچگیم⁦ಥ╭╮ಥ⁩
حداقل خوشحالم شیپشون میکردم
نتیجه اخلاقی که نمیشه از من انتظار داشت
ولی در کل نتیجه اینکه به صدا و سیما اعتمادی نیست ✨
(از اولم نبود ✨)
وایسا....اینا دو تا بچه دارننن
دیدگاه ها (۷)

به تمام کسایی‍ که بعد این همه فکت واضحححح‍ هنوز سوکوکو رو شی...

Fate is predetermined.

کودک ناخواسته/part۱۱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط