زندگی شادی رو گذاشته بالای کابینت

زندگی شادی رو گذاشته بالای کابینت
ماهم که قدمون کوتاه
دیدگاه ها (۰)

دلم داغونه حالی واسه زندگی ندارم

خسته ام از اینکه هیکس رو بعد مرگ ندادم که داد بزنه برگرد

آقای قاضی به جرم زندگی .حرام شد جوانی .

خدافظ رهبر

ماهم چراغا رو خاموش میکنیم و با نور دستتون زندگی رو سر میکنی...

یعنیچی ماهم می‌خوایم زندگی کنیم-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط