من خیلی با این آهنگ گریه ام گرفت

دیدگاه ها (۰)

وایی عاشق این زنه ام

واییی من دیگه فن شهر دور شدم

دلم میخواد امروز این میکاپ هارو انجام بدم

من زمان پخش این اهنگ گریه میکردم شدید اگر تو هم گریه ات گرفت...

این وایبش خیلی خوبهه.#اهنگ

میگن چرا با این اهنگ گریه میکنی؟دلیلش همینه🥺✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط