انقدر بازیگر خوبیم که هیچکس نفهمید دردی دارم

انقدر بازیگر خوبیم که هیچکس نفهمید دردی دارم
دیدگاه ها (۰)

کوتاهی مو، تسکین دردی است که هیچکس نفهمید.دختر جنوبی 💔 💔🥀@ze...

هیچکس نفهمید چقدر ساکت شدم هیچکس نفهمید پشت خنده هام چی قای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط