من همشونو حفظ بودم 😅

من همشونو حفظ بودم 😅
دیدگاه ها (۵)

الهی بمیرمممممم 😭😭

و منی که همشونو بلد بودم🥲🧡🍷

کیا اینو دیدن من حفظ بودم شعر اولشو

من که ثانیه به ثانیشو....حفظ بودم:)🖤💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط