تو کاری کردی از همه چیز بدم بیاد عذاب وجدان نداری ممنون ک

تو کاری کردی از همه چیز بدم بیاد عذاب وجدان نداری ممنون که باعث شدی افسرده شم 💔
دیدگاه ها (۴)

فهمیدی؟

یه دنیا معذرت

ممنونم 💙

💜🪻

دلیل عذاب وجدان های ایتادوری 🙂با احترام من تو رو....

کاری میکنم افسرده شی بری🐈‍⬛ بخوابی تو سوراخ موشت🐁

تو باعث شدی از این شهر متنفر بشم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط